Wednesday, December 24, 2008

Hari-hariku.. bahagie? hmm..



Ade a few ppl yg tag aku suh buat beberape soklan yg menarik.. tp sowi yek.. setiap kali nak jwb tag mengtag tu.. tenet prob la.. firefox prob la.. hukhuk dugaan sungguh.. hukhuk

nie aku nk cite kejadian pg td..
aku agak lmbt pg td.. sampai tmpt tunggu tekci tu 20 minit lmbt.. bile aku dongak je kepale nk fokus ke tmpt tekci dtg.. satu tekci lalu.. halamak~! geram.. geram.. geram.. sbb aku lmbt 5 saat.. ahahaha xpe.. aku tunggu lagi.. ok.. dpt la.. xdek la lame sgt kene tunggu mcm hari biase..:P
naik.. ckp nk g mane n dier kompemkan laluan mane aku nak.. tekci pon bergerak menuju destinasi.. huahuahua.. xlame lepas tu.. dier start berbual.. (cite biase:P)

si pemandu tekci: adek ni, nk g keje ke?
(hari ni aku pakai baju blouse labuh kaler kelabu, tudung kelabu bunge2 ngan jeans biru.. pastu pikul beg sandang bwk laptop kaler kelabu biru:P)
aku: aah
si pemandu tekci: keje kat situ ek? (sri hartamas)
aku: aah
(bkn aku xnk layan tp aku pnah jumpe pemandu tekci yg kalo kite layan lebih2 dier terlebih2 lak nnt:P)
si pemandu tekci: saye igtkan ari nie xkeje.. rupenye keje ye..
aku: ari ni keje, esok xkeje..
si pemandu tekci: oh.. kesiannye kene keje ari ni..
aku: ahahahaha dah nk buat mcm mane.. dah la ari ni tgh minggu.. nk baru masuk feel wiken tp jumaat kene keje..
si pemandu tekci: oh adek ni dah berumah tangge ke?
aku: oh belom lagik..
si pemandu tekci: oh saye igtkan dah kawen..
aku: alaa keje pon x sampai sethn pon lg..

--udah.. udah..

mmg byk bende aku dari dr pemandu tekci.. isk cite la.. bkn object ke ape.. mcm karenah.. nk cite mmg x abes..
aku nih nmpk mcm gaye dah kawen ke? kalo tnye bdk opis aku.. xyah ckp ar.. mmg on d dot diorg ckp aku tue.. yela.. yela.. aku ngaku tue.. :P aku brape x suke gaye matured.. huhu eh.. bkn x ngaku dah tue.. tue tu mmg dah tue.. tp bg aku aku nak main2.. so kalo gaye aku matured tp perangai nk main2.. haa.. tu x sesuwai la.. :D
ade gak aku jumpe pemandu tekci yg x byk ckp.. kekdg tu ade yg x ckp lgsg.. hahahha aku pon layan senyap je la.. tp kekdg dah la senyap.. radio pon x psg lgsg.. :-<>
kekdg ade yg ajak aku borak psl politik.. (yg nih paling byk laa setkt nih..) n kebykkan nye sokong pkr.. ahahhahaa aku x kesah.. (tmbh2 lak aku yg 'tumpang' dier.. mau dier tinggal aku kat tgh2 highway tu.. cemane la aku nk balik nnt..:P thn lori je la ahahah) kekdg ade gak yg dok membebel kat aku psl gelagat penumpang la.. psl jalan x elok la.. ahahhaha aku layan jek..
ade satu kali tu.. mmg teruk giler aku kne time tu.. bende yg dier ajak borak mmg teruk.. dier dah tue tp menurut dier (dier kate la.. aku xtau sesahih mane fakta dier x tau la) dier x kawen lg.. pastu de ke ptt dier cite kat aku ape dier nk buat kalo dpt isteri mude.. aduhai.. aku mmg xlayan.. tp ape aku nk buat kat blakang tu.. naseb baik la perjlnan aku tu x lame.. dlm 10 minit jek.. jln plak x jam.. last2 sampai gak aku.. mase tu aku xtau bende tu aku kene repot.. huhu selamat la pakcik tu ngan aku.. kalo x. huh.. sampai ke mahkamah kite jumpe.. hehe

eh oklaa.. pnjg la plak.. nnt aku cite lain lak ek.. aku mmg rase pengalaman bertekci ni bende yg berharge.. bkn sbb pakcik td.. isk (aku xnk ckp kaum or agame mane.. sbb aku rase sume akan dijudge gak nnt [-(..) tp pengalaman sume nih mmg susah nk jumpe n x same ngan pengalaman yg org cite.. heheh okla nk layann smbg buat keje opis lak.. nih melagho kjp.. (pdhal nk bulih siap satu entry nih.. berjam2.. hahahahaa)

mata ne~! :-"
ws

3 comments:

ONEXOX PLAN said...

bayangkan aku yg jadi driver teksi tu.. ko agak² camne? senyap sunyi ke bising bingit telinga? haha..

Entri terbaru oleh aku

oldskool_devil said...

hah!

aku pon penah kene gak.. tp seb dlm satu teksi tu ade 3 org skali... dok cite pasal satu jenis oil nih.. dh la sume pon pompuan dlm tu.

nk tanak kn la layan. dh la aku passenger last skalik die anto.

bengang gak kdg2 rs diorg nih...

^^

Nursheila Zainal Abidin said...

kerol 6: :)) ntah2 ko bingit layan karoke lagu black metal.. eh ke lagu inul? huahuahua

devil sekolah lame: ahahhahah dah nk wat cemane.. naseb bdn ye x? hehehehhe tp mantap giler dlm teksi dok cite psl minyak huahuahua:P