Sunday, April 29, 2007

hibernasi

assalamualaikum wrt...

status: sdg bercamping dlm bilek.. only urgent matters akan dilayan..

mode: sakit kepale + jiwe tgh sayu + xdek perasaan nk smbg study...

hukhuk.. i received a msg from a fren.. i really love her.. really2 like her.. n more than respect her.. but when she did something that i didnt expect that 'she' would do that.. i'm really shocked.. i gathered all the things i know bout frenship.. all those thing keep replaying in my mind.. as i keep reminding myself that every ppl r diff.. dont expect others will understand as u do.. n vice versa.. as i calmed down a bit.. i gave it a thought.. again.. (mayb u would say.. ermm depends on wut kind of thing that she did) well ermm it's just like when a housewife is supposed to go to the market to buy meat.. but she ends up bought a dress for herself.. huhu (ermm sesuai ke analogy hehe) that time is not the first time n i keep praying that it would b the last time.. tp kalo keep praying jek without lift a finger.. patut ke? wut m i suppose to do? who m i to remind n correct others while i'm still dragging my own 'sampah'? wut m i suppose to do when they themselves dont want the others found out bout their sampah?

ahhh... nape saye yg mmg tgh depress ni tulih something yg depressing? huhu.. ade sesape nk g plattfield? mesti ade byk bunge.. tp dugaan pon byk.. huhu ade gak dok pk2 nk g study kat plattfield tp takut yg kluar lebih byk dr yg masuk hehe..
wokehs la.. study..study.. exam lagi sebulan.. lets pray that wuts good for us will b upon us k..
wslm wrt..

4 comments:

Anonymous said...

salam.

ermmm, akak sheila, saya percaya kpd; bgtau je kalo rasa spt nak tegor. berbalik kpd hal "saya sendiri pon masih heret sampah?", ermm, itu, biarlah orang yg ditegor itu judge, either die nak trime ke tak tegoran. tak ke? kalo simpan, sampai bila pon takde orang berani tegor, knowing the fact that sume orang tak perfect. sbb tuh adanya pepatah, saling mengingati antara satu sama lain.

just my 2 cents.

Anonymous said...

dearest adik sheila, akak rasa kan... kalau adik sheila kan, rasa cam nak pegi plattfield kan... jangan lupa ajak akak ye... takpe... sometimes kita perlukan masa rest jugak, karang belajar2 byk sgt, hangus otak... kan kan adik sheila kan? jgn pegi sorang2 ye, ajak yee...

my 3 posen...
-cube teka sapa saya-
akak kpd sheila

Anonymous said...

salam
Sheila betul cakap awak semua orang tak sempurna tp sebagai kawan sepatutnya masing masing complement each other macam enzyme + substrate. Masing masing patut menampal lubang dan retak yg apa pada kawannya, memberi support. Tapi kalo orang tu memberi msg yg selfish, apa yg kita mampu buat hanyalah doa agar Allah satu kan hati kita.Sekarang saya berpegang pada cogan kata " Kalau rasa hubungan ukhwah kering, maksudnya hubungan ruhiyyah saya dgn Allah juga kering".
Saya meneka bahawasanya akak kpd sheila adalah akak rumah Burleigh.

my 4 kupang.
p/s= dah pegi macam faluda atas pokok cheery blosom depan Lidl belum?

Anonymous said...

hai kakak. saya sangat-sangatlah setuju dengan apa makcik awak cakap:

"Kalau rasa hubungan ukhwah kering, maksudnya hubungan ruhiyyah saya dgn Allah juga kering."

based on my own experience yg limited tp mcm banyak kali sungguh terkecewakan harapan kawan-kawan saya (walaupun saya sgt sayang diorg huhu kesian kawan-kawan saya... nasib baik diorg penyabar), i think tht statement is true...