Monday, February 05, 2007

sometimes wut u give, u wont get it back~

assalamualaikum wrt..

wut will i write below is juz for my satisfaction n tidak ditujukan kpd mane2 pihak.. so dont misunderstand or making assumption..
saye penat.. balik ke rumah to get some rest.. mase mule2 masuk umah rase best coz my stuff arrived earlier... so i took my stuff n went upstairs to my room.. waaa cant wait to reach my sweet room.. i reached at my door.. the door was opened.. i had a bad feeling bout that.. so i opened my room.. i was speechless.. this is not how i left my room 2 days ago.. ade a few selimut on my bed.. a few pillows that r not supposed to be there.. alas carpet dilipat pdhal septtnye terbentang kat atas carpet.. ade a few sampah n carpet kotor.. perfume bilek x dipasang.. tingkap tak dibukak.. heater terpasang.. my cd jatuh.. ade org gune shampoo (kitorg stuju x share) n byk lagi kalo saye nk buat list.. bukn saye saje nk carik salah tp nie lah dugaan.. Allah akan duga kite ngan apa yg paling kite care.. all the stuff tu ok lagi.. tp bile saye tgk comp saye switched off~ saye dah sampai x leh layan k zai.. biasenye saye akan berborak biase tp saye senyap jek.. i cant say any words coz it will explodes me.. boleh kalo nk gune bilek saye.. tp tinggalkan brg saye yg digunekan tu dlm keadaan asal.. bile saye switched on balik my comp.. there's something wrong wit my comp.. lagi la saye (.....) internet connection teruk giler.. n i hav to restarted my comp TWICE!!..
pokok2 kat bilek saye layu.. sbb x bukak tingkap n sbb bukak heater.. bile saye g toilet.. ade alas kaki yg tgh dijemur tp heater x bukak lak.. tingkap x bukak lak.. camne nk kering kalo cam tu..

i took a shower to cool my head down.. n when k asyif opened the door without knocked it first, i juz blew up! sorry k asyif.. kalo saye ckp ngan sesape skrg nie saye akan tension..

i'll pray after this.. i dont hav anyone but Allah~

1 comment:

Anonymous said...

sheila... huhuhuhu.. tabahnya sheila. ahaks. tak tau nak cakap apa daaaa. sayang sheila!!!