Thursday, January 08, 2009

Anda telah ditag~!


huhu.. tertibe aku telah ditag oleh cik migha chumel.. adohai.. tag mengtag ni aku bkn nye biase.. :P baekklah cik migha oii.. ni haa..

yela.. nengok tu.. award? huhuhu waaa mekaseh2... mekaseh kpd yg telah mengundi blog comei tomei ini.. hehehehee.. xdek la comei sgt.. :P tp xpe.. saye memahami.. mmg dah menang nk wat cemane kan? isk ape aku ngarut nih.. [-(

T&C

1. sile copy n paste badge
“2008 Cute’s 3logger Award” (migha letak kat atas.. aku pon letak kat atas..:P yela kene ikut penganjur.. nnt dier xnk bg award dah..:D) untuk diletakkan di dalam blog anda..

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.


psl k migha? huh!! haa cik minah oii ko tau gossip terbaru skrg? huh.. adeh.. nk suh cite psl k migha? huh berjela gak la.. xabesnye.. dier suke kfc.. dier suke ikan keli goreng sambal.. dier suke jenjln.. suke lepak mamak.. dier dok kat KD.. tu yg selalu g lepak kat the curve.. dier ade kete myvi.. tp dier ade motor gak.. k migha suke rempit.. k migha suke gelak.. dier selalu terkena kat opis.. eh kat memane je.. selalu jd mangse pemangse ganazz.. k migha suke dgr lagu2 malas.. cnth nye lagu hujan, muse, radiohead n seangkatan dgnnye.. dier suke ym.. haa ape lg.. :)) udah2.. cian k migha:P


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

hoh? mmg xdek kijo sume nih.. 10? hampeh giler.. igt aku suke sgt ke cite psl diri sndr? hukhuk yela2.. demi ingin mendptkan award ini dan demi upacara majlis ini dpt berjln dgn machonye..

a. fakta kan? aku oghe kelate.. ayah org pasir mas.. mak aku org salor.. aku bangge ngaku org salor wpon org xkenal.. sbb datuk aku pengasas salor tu.. ;))

b. aku suke jenjln n window shopping tp aku xsuke shopping berie.. stakat mane yg aku nk pakai dah ar.. aku suke jenjln sbb aku suke tgk org.. aku suke tgk ragam org.. suke tgk fesyen org.. hehe tp tertibe dpt title saikik.. isk isk pnah aku amik course saikik nih.. course jalanan kot..:P

c. aku suke dressing lelaki.. aku suke tgk gaye rambut lelaki.. :)) aku pon xtau nape..

d. aku suke bende digital.. (nih aku baru prasan:P) aku suke jam digital.. kalkulator pon suke digital.. ahahhahaa xsuke yg apek2 dulu2 buat kire2 tuh.. huhu xphm

e. aku suke drive laju2.. alhamdulillah stakat ni selamat lg.. :P xelok kan? ayah ngan mak aku slalu pesan.. :p diorg xtau sbenarnye tp mebi instinct diorg kot.. ;)) biasenye kalo naik ngan parents aku.. aku bwk 60 jek.. :P

f. aku suke tgk anime, drama jepun n korea n bace manga.. =p~ mmg peberet aku dikale kesunyian.. hehehee.. kalo korg nak tau (eh xnak tau ke? :(( jgn ar camtu:P) kat bilek aku skrg ade lebih 1500+ dvd cite anime +drama jepun n korea n movie ormputeh yg diburn ngan care data.. hehe..

g. aku suke minom air kosong.. (nengok dah xdek mende nk cite huhu) aku leh thn 6 gelas air sbelom g toilet.. hehe :">

h. aku kalo wat keje.. wajib kene dgr lagu.. nnt aku rase mcm xleh kosentret.. sbbnye aku rase mcm sunyi jek.. n rase mcm rugi nye.. wpon xdek la aku kosentret dgr lagu.. kekdg aku leh kosentret lagi dasat bile dgr lagu.. huhu ape nk jd daa..


huhu udah2 la tu.. aku xtau brape aku letak.. saje je letak urup2 kecik supaye xtau pon dah brape.. :P

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

hah? aduhai ni yg lemah ni.. baiklahh aku akan buat mane yg mampu:P

a. akira
b. anarm
c. bosz (wpon aku tau dier x lyn blog tp asalkan dier ade blog huahuahua)
d. katakbiru
e. puteri lavender
f.

entah lah... ahaha tu aku tinggalkan tmpt kosong supaye mane yg berminat bulih isi tmpt kosong ek.. :D

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan
“anda telah di tag - sila layari blog
______ untuk mendapatkan award anda”.

aduhai.. yela2.. aku g wat la ni.. huhu

adios.. wassalam

6 comments:

princesslavender3 said...

huh! nyesal masuk cni!!!
adik ngadu kt mak!!!!

WORD VERIFICATION : mines
(erk.. cam tetahu rmh adik kt mines.. hahah)

army4war said...

haaa dah 2 kali kne tag.. sila lah jawak.. saya sangat sukaaaaaa.. hahahaha

Anonymous said...

ahahahhahha saye lagi sukkeeeee huahuahua~!!

princesslavender3 said...

adik da buat tag!

ONEXOX PLAN said...

tag korang sume susah2.. nk xnk kena buat jugak.. traffik punya pasal :p

princesslavender3 said...

ye la blog ni kiut.. UPDET lah! hohohooooooo

WORD VERIFICATION :pangints